מועצת התלמידים

מועצת התלמידים

שמות חברי מועצת התלמידים לשנת תשפ"ו

בתחילת השנה התקיימו בחירות למועצת התלמידים, התלמידים שבנחרו הם:

מכיתה ד'1 – 

מכיתה ד'2 – 

מכיתה ה'1 – גליה דבוש, תום לזר, אלכס אקסלרוד

מכיתה ה'2 –

מכיתה ו'1 –

מכיתה ז'2 – 

מכיתה ז'1 –

מכיתה ז'2 –